Kundeklubber

15. mars

Kundeklubber

Konsepter, erfaringer og effekter

Tid: Formiddagsseminar tirsdag 15. mars kl. 08:30 – 11:30

Sted: Affectos lokaler, Stortorget 10 – inngang Møllergata

Pris: medlemmer kr. 1.150 eks mva – ikke medlemmer kr. 1.950 eks mva

 

SEMINARET ER FULLTEGNET. ØNSKER DU Å STÅ PÅ VENTELISTE, TA KONTAKT PÅ e-post:nmf@nmf-org.no

 

Det er en stor overetablering innen varehandel, og kampen om kundene hardner til. Mange virksomheter systematiserer derfor innsamlingen av kundedata, som har skapt en fremvekst av kundeklubber og lojalitetskonsepter. Hvilke erfaringer sitter man igjen med? Blir kundene mer lønnsomme og lojale?

PROGRAM: 

Kl. 9:00 Digitale lojalitetsprogrammer som fungerer
Hva er fellesnevneren for de som lykkes med sine lojalitetsprogrammer? Oculos deler sine beste tips og råd fra prisvinnende lojalitetsprogrammer og resultater disse har skapt.

Tom OrveiTom Orvei, Daglig leder Oculus
Tom har mer enn 12 års erfaring fra CRM og lojalitetsfaget, både operativt som prosjektleder og strategisk innen kunde- og konseptutvikling. I dag er han daglig leder i Oculos AS, et av de toneangivende byråene innen digital markedsføring i Norden og blant de ledende på kundedialog og digital kommunikasjon.

 

 

Kl. 10:00 Oppskriften på å lykkes med kundeklubber
Bring Dialog utvikler og drifter en rekke kundeklubber for noen av landets største annonsører. Vi deler erfaringer med en analytisk tilnærming til kundeklubber, belyst med konkrete caseeksempler og gir deg oppskriften på hvordan lykkes i et konkurranseintensivt marked.

Arild HorsbergArild Horsberg, Adm Dir i Bring Dialog Norge AS
Arild startet Bring Dialog, selskapet som i dag er Norges største og ledende fagmiljø innen digital markedsføring, CRM og kundeklubber med 80 ansatte og 185 millioner i omsetning.

 

Erik Poppe Bring breddeErik Poppe, Analysesjef i Bring Dialog Norge AS
Erik er en CRM ekspert med mer enn 20 års erfaring. Han er en anerkjent fagperson innenfor analytisk bruk av store datamengder. Erik jobber som analysesjef i Bring Dialog.

 

 

 

Kl. 11:00 Hvordan kundeklubber fungerer, og ikke fungerer.
Idag har enhver bedrift med respekt for seg selv en kundeklubb, men bygger det lojalitet? Og bygger det lojalitet på de riktige forutsetningene? Etter å ha analysert mange kundeklubber og jobbet med flere kunder om temaet, vil Dag dele erfaringer og sette noen kritiske tanker om dagens løsninger.Dag Andersen

Dag Andersen, Seniorrådgiver i Opinion

Dag har en fartstid på over 20 år i bransjen. Han har jobbet mye med kundetilfredshet, lojalitet og lojalitetsprogrammer.

 

Kl: 11:20 Avslutning