CX – Kundeopplevelse

24. mai

CX – Kundeopplevelse

Hvordan kan CX bidra til styrket merkevare og lønnsom vekst?

Tid:         Frokostseminar, tirsdag 24. mai kl. 08:30 – 10:00.
Sted:      Kongens gate 6, Oslo

 

I dette seminaret får du oppdatert kunnskap om CX kombinert med gode og konkrete innspill på hvordan du kan jobbe med CX for å skape de beste kundeopplevelsene i din egen virksomhet. Alle som deltar vil også få CX-boken som gir deg oversikten du trenger for å komme skikkelig i gang.

Du får vite hvordan du kan benytte CX-metodikker for å bygge en sterk kultur der fokuset på mennesker er helt sentralt. Foredraget vil kombinere oppdatert innsikt og erfaringer med noen korte interaksjoner og aktiviteter underveis. Vi må nemlig jobbe for å skape de gode kundeopplevelsene.

 

Dette er spørsmålene som blir belyst:

  • Hva er CX og hva handler CX om?
  • Hvordan ser CX ut i 2022 og fremover?
  • Hva innebærer rollen som CX-ansvarlig?
  • CX-strategi og veikart – hvordan passer CX inn i det store bildet i bedriften din?
  • Fra strategi og veikart til handling – hvordan kan du praktisk implementere CX?

 

Hvorfor er CX viktig?
Fornøyde kunder skapes av gode kundeopplevelser (CX) og er noe av det mest verdifulle en bedrift kan ha. For å skape tillit og bygge relasjoner må vi sette kundeforholdet først, ikke teknologien. For kunder er mennesker og kundeopplevelsen er først og fremst av emosjonell karakter. Og den kan innebære en berg- og dalbane av følelser. Du må derfor komme tett på, forstå kundenes liv og hva som motiverer dem til handling. Med dyp kundeinnsikt og god forståelse for kundenes beslutningsreiser kan CX bidra til styrket merkevare og lønnsom vekst.

 

 

Joanna Carr er sertifisert spesialist på CX, CX-designer, keynote speaker og forfatter av CX-boken. Hun jobber som CX-rådgiver i Allegro.

 

 

Last ned Joannas presentasjon her!