De beste tjenestene og produktene lages når vi forstår
Kjernen til suksess for innovasjoner er at vi faktisk forstår hva som skjer rundt oss.
Fagartikkel
Kjernen til suksess for innovasjoner er at vi faktisk forstår hva som skjer rundt oss.
Fagartikkel
- Nå er det over ett år siden koronapandemien rammet Norge og endret våre liv og hverdag, og aldri har mediebruken…
Fagartikkel
Hvordan jobbes det med bærekraft blant norske bedrifter? Hva gjøres og hva oppleves som viktigst i de ulike bransjene? Har ledere…
Fagartikkel
Hvilke nye trender vil prege norske forbrukere de neste tre til fem årene, på vei ut av koronakrisen?
Fagartikkel
Det handler om å sikre at din merkevare trigges når behovet oppstår, og om å stå ut i mengden og bli…
Fagartikkel
09. mars la Kantar fram sine tanker om medieåret som har vært, og medieåret som kommer. Les mer om hvilke trender…
Fagartikkel
At den grønne bølgen har skylt innover samfunn, marked, politikk og medier er et faktum, og heller ikke influenser-sfæren er unntatt…
Fagartikkel
Hvordan kan AI-verktøy brukes innenfor merkevare og kommunikasjon?
Fagartikkel
Ruter-analytiker Tor Arne Wanebo tar oss med på innsiden av kollektivtransporten i det krevende året 2020: - Koronapandemien har tydeliggjort viktigheten…
Fagartikkel
Daglig leder i Respons Analyse, Anne Gretteberg Meyer, gir deg 22 tips til et bedre spørreskjema!
Fagartikkel
Det er tøffe tider i norsk næringsliv. Men det er også lys i tunnelen – særlig for den som forstår kundene…
Fagartikkel
Dette er årsakene til at Biden ble overestimert og Trump underestimert på de politiske meningsmålingene.
Fagartikkel