Vi tar alle feil – iblant
Har du fått et overraskende resultat? Som markedsanalytikere kan vi oppleve både falske positive og falske negative svar. Anders M. Mamen…
Fagartikkel
Har du fått et overraskende resultat? Som markedsanalytikere kan vi oppleve både falske positive og falske negative svar. Anders M. Mamen…
Fagartikkel
Diar lanserer ny kampanjemåling og har ett tydelig råd til alle som vil finne riktig vei i datatåken.
Fagartikkel
De fleste forstår viktigheten av å skape gode kundeopplevelser. Likevel er det fortsatt mange som ikke ser kompleksiteten av å jobbe…
Fagartikkel
- Tvinger annonsører til å planlegge langsiktig. Buying Director i Starcom, Dag Ormåsen, mener norske annonsører bør forberede seg på langsiktig…
Fagartikkel
Her får du fire gode tips for virksomheter som søker å komme i gang med en lønnsom og bærekraftig omstilling.
Fagartikkel
Hva betyr det at noe er tilfeldig?
Fagartikkel
Her kan du lese mer om hvordan TINE har satt fokus på forbrukerbehov som bryter opp produktinngang.
Fagartikkel
De siste fem årene har Mindshare målt reklameirritasjonen i den norske befolkningen (18-70). Det har vi gjort ved å stille nordmenn…
Fagartikkel
Rivende utvikling for audio og tidenes omdømmekrise for Facebook: Medieforsker Knut-Arne Futsæter tar oss gjennom medielandskapet anno 2021!
Fagartikkel
Hvis du har hørt, sett eller ledd av det et sted på sosiale medier, er sjansen stor for at det allerede…
Fagartikkel
- Bransjen har lært mye, men jeg tror vi skal tilbake til fysiske møter igjen - men aldri så mye som…
Fagartikkel
- Flere av analysebyråene har jevnt over levert godt i sine siste målinger før valget. Det er en styrke for bransjen…
Fagartikkel