Å vinne kundens hjerte
Posten og Bring har gjort betydelige investeringer i Customer Experience Management (CEM) for å gjøre organisasjonen mer kundeorientert og innovasjonsarbeidet tilstrekkelig…
Tema-artikkel
Posten og Bring har gjort betydelige investeringer i Customer Experience Management (CEM) for å gjøre organisasjonen mer kundeorientert og innovasjonsarbeidet tilstrekkelig…
Tema-artikkel
Frokostmøtet hos NMF på Felix konferansesenter onsdag 2. desember 2015 ga nyttig lærdom om to ulike måter å tilnærme seg innovasjon…
On January 27th, the Marketing Analytics group of NMF and BI alumni organized a breakfast seminar at Handelshøyskolen BI with Humberto…
For arbeidsgiverne i markedsanalysebransjen er det spesielt en mann som er viktig. Etter at bransjens ledere bestemte seg for at det…
Jobb-karriere
Odd Gisholt har fulgt norsk og internasjonal handel med varer og tjenester i en årrekke. Fra sine utsiktsposter på Handelsakademiet/OHH, Norges…
Tema-artikkel
Digitaliseringsutviklingen gir butikker tilgang til mer informasjon om kundene sine. Dersom de nye dataene brukes riktig, kan denne utviklingen gi en…
Tema-artikkel
Komplett.no er Norges største nettbutikk og ble etablert i 1996. Nettbutikken eies av Komplett Services AS som er del av Komplett…
Tema-artikkel
Kundefokus krever datafokus i vår tid. Forretningsprosessene blir mer analysedrevne, og data-underlaget større og bredere. Nye datakilder dukker opp på ønskelisten,…
Teknologi
Langsomt trer det frem et bilde av ikke bare et bygg, men en levende organisme av mennesker som besøker og arbeider…
Jobb-karriere
Even though the online share of retail sales in Norway is about 10% and expected to further increase to 12.7% in…
Tema-artikkel
Forbruker gjør en stadig større del av både vare- og tjenestekjøpene sine over nett. Og selv om vi fortsatt snakker om…
Tema-artikkel
“What product + Where to sell it + When to offer it”
Tema-artikkel