FOMO’s the new YOLO – Hvordan å bruke data for å lage den perfekte festivalopplevelsen

onsdag, 28 februar 2018

FOMO’s the new YOLO   – Hvordan å bruke data for å lage den perfekte festivalopplevelsen

Palmesus drives av verdens mest usannsynlige festivalgjeng. Et profesjonelt kollektiv bestående av gode venner som gjennom flere år nå har satt standarden for kommersiell suksess i grensesnittet kultur og næring. 

En nestor fyller år

onsdag, 31 januar 2018

En nestor fyller år

Harald Sørgaard Djupvik har nettopp fylt 60 år. Han har vært en markert person i norsk markedsanalyse i veldig mange år; 

Mediekonferansen 2017

onsdag, 31 januar 2018

Mediekonferansen 2017

Mediekonferansen 2017 er vel overstått for i år.

MÆD 2017

onsdag, 31 januar 2018

MÆD 2017

Årets MAD ble arrangert på Vulkan med konferanse og fest på samme sted. Det var MEGET vellykket. 

Derfor bør du forstå kundereisen

onsdag, 18 oktober 2017

Derfor bør du forstå kundereisen

Kan du fortelle historien om hvordan kundene opplever møtene med ditt selskap? Hvis dette er en god historie, kan det gi seg tydelige utslag på bunnlinjen din - kundevennlige selskaper leverer nemlig langt bedre resultater enn konkurrentene.

Kundereisen i Bedriftsmarkedet - Situasjonen trumfer alt

onsdag, 18 oktober 2017

Kundereisen  i Bedriftsmarkedet  - Situasjonen trumfer alt

Kundereiser er komplekse, og kundereiser for B2B (bedriftsmarkedet) er enda mer komplekse. I B2B er det flere forskjellige beslutningstakere involvert og det er stor forskjell mellom ulike virksomheter.

Flyplassenes ferd fra transportmaskin til kommersielt paradis – En markedsanalytikers reiseskildring

onsdag, 18 oktober 2017

Flyplassenes ferd fra transportmaskin til kommersielt paradis – En markedsanalytikers reiseskildring

Luftfartsindustrien er en bransje som er i rask og konstant vekst. Men hvilken betydning har det egentlig hatt for flyplassene og deres syn på kunden?