Merkevarestyrke som konkurransefortrinn

tirsdag, 11 mai 2021

Merkevarestyrke som konkurransefortrinn

Det handler om å sikre at din merkevare trigges når behovet oppstår, og om å stå ut i mengden og bli lagt merke til, skriver Ricardo Cuilenheim.

Prisstrategi - den forsømte p'en

onsdag, 05 mai 2021

Prisstrategi - den forsømte p'en

Les her: Ragnhild Silkosets ti temaer til inspirasjon for bedrifter som ønsker å lage gode prisstrategier. 

Nytt fra bransjen: Respons og Kantar

mandag, 03 mai 2021

Nytt fra bransjen: Respons og Kantar

Dette er den tredje av flere artikler om nyheter fra bransjens byråer som har blitt publisert på analysen.no de siste ukene. I den første artikkelen kunne man lese om nyheter fra Ipsos, Opinion og YouGov. Den andre presenterte nyheter fra Nielsen og Norstat. I denne artikkelen kan du lese om Respons og Kantar.

Flere hører på podkast

torsdag, 29 april 2021

Flere hører på podkast

Fremgangen fortsetter for podkastmediet. En ny rapport viser at podkaster står for 11 prosent av det totale lydkonsumet i Norge.

Norstats nye konsernsjef har ett mantra

onsdag, 21 april 2021

Norstats nye konsernsjef har ett mantra

– Høykvalitetsdata, raskere, bedre og enklere. Bli bedre kjent med Norstats nye konsernsjef, Erling Eriksen!

Nytt fra bransjen: Nielsen og Norstat

tirsdag, 20 april 2021

Nytt fra bransjen: Nielsen og Norstat

Dette er den andre av flere artikler analysen.no for tiden publiserer om nyheter fra bransjens byråer. I denne artikkelen kan du lese om Nielsen og Norstat.

Nytt om navn våren 2021

tirsdag, 20 april 2021

Nytt om navn våren 2021

I en artikkelserie de neste ukene får vi vite at analysebyråene har gjort det bra siste året. Gode resultater og mange gjennomførte arrangementer. Det har vært få permisjoner og flere søker nye medarbeidere. Her er noen av bransjens «nykommere» siste tiden.