Regular news

Automatisering gone bad

tirsdag, 10 juli 2018

Automatisering gone bad

Microsoft chatbot går helt nazi på Twitter, noen roboter debatterer eksistensielle dilemmaer mens andre rømmer fra laboratoriet.

Intervju med Lars Rinnan: Hva er fremtiden for digital innsikt?

mandag, 09 juli 2018

Intervju med Lars Rinnan: Hva er fremtiden for  digital innsikt?

Big data er omtrent like trendy som Moods of Norway!

Er Marketing Automation den nye trylleformelen?

mandag, 09 juli 2018

Er Marketing Automation  den nye trylleformelen?

Marketing Automation (MA) gjort på riktig måte kan gjøre mye for bedriften din. Særlig hvis du har stort og voksende volum av kunder og leads. I følge HubSpot kan bedrifter som aktivt bearbeider leads generere 50% salgskvalifiserte leads med 33% lavere anskaffelsekostnad. Likevel er det mange som feiler – med liten eller ingen ROI.

Nytt om navn 1-2018

søndag, 08 juli 2018

Nytt om navn 1-2018

De siste bevegelsene i bransjen. Nye navn og folk flytter på seg innen Kantar TNS, Ipsos, Norstat, Opinion, Polling & Statistics, SpareBank1 og Sponsor Insight.

Årsmøte: Bra økonomi gir grunnlag for videre satsing

fredag, 06 juli 2018

Årsmøte: Bra økonomi gir grunnlag for videre satsing

NMFs årsmøtet gikk av stabelen 14 mars. Et lite knippe medlemmer hadde satt av tid denne ettermiddagen. De som var tilstede hadde få spørsmål til årets statusrapport, men Styret fikk med seg nyttige innspill til arbeidet som allerede er i gang, omkring oppussing av foreningens strategi og merkevareplattform.

Holmenkollstafetten – Der byråene kjemper sin evige kamp om tronen

torsdag, 05 juli 2018

Holmenkollstafetten – Der byråene  kjemper sin evige  kamp om tronen

Tider
Kantar TNS - Klasse: andre lag mix flertall menn - Tid: 1:12:51
Opinion - Klasse: andre lag mix flertall kvinner - Tid: 1:20:53
Confirmit - Klasse: andre lag mix flertall menn - Tid: 1:21:40
Ipsos - Klasse: andre lag mix flertall kvinner - Tid: 1:22:18

Alle sladrer om meg

tirsdag, 03 april 2018

Alle sladrer om meg

Tenk deg at du har en vennekrets som følger med på alt du gjør. Ikke bare det, men de sladrer om deg til alle som vil høre på.